Nesma-startpagina Forums benchmarking Benchmark info

Bekijken 2 berichten - 1 door 2 (van 2 totaal)
  • Auteur
    Berichten
  • #9217
    Harshad Bile
    Deelnemer

    Hallo,

    Ik ben Harshad van het Capgemini India QA-team en heb weinig vragen over benchmarkrapporten:

    1) Voor ontwikkelingsprojecten:

    1. Wat is het meest recente rapport dat beschikbaar is en wat zijn de verschillende parameters die er deel van uitmaken? ?
    2. Heeft het een analyse?, gegevens voor agile projecten?
    3. Kunnen we een voorbeeldrapport hebben??
    4. Waar komen de basisgegevens vandaan??

    2) Voor Onderhouds- en ondersteuningsprojecten::

    1. Wat is het laatste beschikbare rapport?
    2. Kunnen we een voorbeeldrapport hebben??
    3. Waar komen de basisgegevens vandaan??
    4. Is er een rapport beschikbaar dat prioriteit kan geven aan inspanningen in een ITIL-project?
    5. Onder Nesma publicaties staat ISBSG Maint & Ondersteuningsgegevens voor: 2015; de ISBSG-website vermeldt dergelijke gegevens echter niet. Hier meer duidelijkheid over nodig.

    Hoe de bovenstaande rapporten te verkrijgen?, kosten van elk rapport en zijn er kortingen op organisatieniveau beschikbaar??

    Harshad Bile
    hardad.bile@capgemini.com

    #9219
    Frank Vogelezang
    Sleutelmeester

    Hallo Harshad,

    Voor meer informatie over wat de benchmarkgegevens bestrijken:, moet u contact opnemen met de benchmarking commissie. Ik denk niet dat we gedetailleerde informatie op onze website hebben.

    Sinds Capgemini is een Gold lid, je hebt recht op de Gold ledenkorting. Dit wordt weergegeven op de volgorde bladzijde.

    Voor meer informatie over benchmarkgegevens, kunt u contact opnemen met de benchmarking commissie.

    Ik hoop dat dit helpt.

    vriendelijke groeten, openhartig

Bekijken 2 berichten - 1 door 2 (van 2 totaal)
  • Je moet ingelogd zijn om op dit onderwerp te reageren.