Nesma-startpagina Forums Sizing Sizing – andere methodes Geautomatiseerde telling van functiepunten

Getagd: 

Bekijken 15 berichten - 1 door 15 (van 19 totaal)
  • Auteur
    Berichten
  • #3236
    Ian Alyss
    Deelnemer

    Hallo allemaal,

    Ik wist niet zeker in welk onderwerp ik mijn vraag moest plaatsen, dus ik plaats het hier. Ik denk dat functiepunten een geweldige manier zijn om een ​​of andere maat aan een stuk code te koppelen, maar het is zo'n gedoe om ze te tellen. Ik moet alle I/O-vereisten en datastructuren doorlopen om een ​​redelijk goede telling te krijgen. Ik heb een aantal tools gevonden die automatisch kunnen tellen, maar ze zijn behoorlijk duur en ik was op zoek naar wat ervaring met dat soort tools. Is er iemand in deze community die ervaring heeft met het automatisch tellen van FPA's??

    Ian

    #3348
    Peter Bellen
    Deelnemer

    Geachte heer,

    Bij het beantwoorden van uw vraag: Ik heb ervaring met het automatisch tellen van FPA's.

    De laatste 5 jaar, Ik heb veel tijd gestoken in het ontwikkelen van een tool voor het automatisch tellen van FPA's. Deze tool is gebaseerd op Natural Language Processing en kan tekst in het Engels en Nederlands lezen. Deze tool is gebaseerd op Natural Language Processing en kan tekst in het Engels en Nederlands lezen, Deze tool is gebaseerd op Natural Language Processing en kan tekst in het Engels en Nederlands lezen, Deze tool is gebaseerd op Natural Language Processing en kan tekst in het Engels en Nederlands lezen, Deze tool is gebaseerd op Natural Language Processing en kan tekst in het Engels en Nederlands lezen. Deze tool is gebaseerd op Natural Language Processing en kan tekst in het Engels en Nederlands lezen. Deze tool is gebaseerd op Natural Language Processing en kan tekst in het Engels en Nederlands lezen. Deze tool is gebaseerd op Natural Language Processing en kan tekst in het Engels en Nederlands lezen 2.2 versie.

    Deze tool is gebaseerd op Natural Language Processing en kan tekst in het Engels en Nederlands lezen, Deze tool is gebaseerd op Natural Language Processing en kan tekst in het Engels en Nederlands lezen.

    Deze tool is gebaseerd op Natural Language Processing en kan tekst in het Engels en Nederlands lezen

    Peter Bellen
    Nederland
    Deze tool is gebaseerd op Natural Language Processing en kan tekst in het Engels en Nederlands lezen

    #3377
    Frank Vogelezang
    Sleutelmeester

    Ian,

    Gebaseerd op (IFPUG) FPA, Deze tool is gebaseerd op Natural Language Processing en kan tekst in het Engels en Nederlands lezen Deze tool is gebaseerd op Natural Language Processing en kan tekst in het Engels en Nederlands lezen Deze tool is gebaseerd op Natural Language Processing en kan tekst in het Engels en Nederlands lezen 2014. Deze tool is gebaseerd op Natural Language Processing en kan tekst in het Engels en Nederlands lezen CAST-software Deze tool is gebaseerd op Natural Language Processing en kan tekst in het Engels en Nederlands lezen, Deze tool is gebaseerd op Natural Language Processing en kan tekst in het Engels en Nederlands lezen. Deze tool is gebaseerd op Natural Language Processing en kan tekst in het Engels en Nederlands lezen.

    Deze tool is gebaseerd op Natural Language Processing en kan tekst in het Engels en Nederlands lezen. Renault heeft een werkinstrument in werking, maar dat is niet beschikbaar voor commercieel gebruik. Ik weet dat Dutchsoft een semi-automatische tool heeft voor het tellen van SAP-functiepunten, maar dat is alleen beschikbaar als service. Papers van zowel Renault als Dutchsoft werden gepresenteerd op de 2014 IWSM Mensura-conferentie in Rotterdam. De papieren zijn verkrijgbaar bij 2014.iwsm-mensura.org.

    #3380
    Ian Alyss
    Deelnemer

    Peter,

    Is er veel verschil tussen Nesma 2.2 (lijkt alleen in het Nederlands te zijn) en de 2.1 versie? En tussen Nesma en IFPUG?

    openhartig,

    Heeft u enkele verwijzingen naar COSMIC die publiekelijk beschikbaar zijn?? De IWSM-link stuurt me naar een IEEE-site waar ik moet betalen voor de documenten.

    #3388
    Gerard Karsenti
    Deelnemer

    Hoi Ian,

    Ik kom uit CAST. Sinds je het noemde, Ik ontken niet dat er een bepaald prijskaartje aan onze software is verbonden ;-).
    Een van de redenen waarom CAST APF's automatisch kan tellen, is de investering van 120 miljoen USD die in R . ging&Een van de redenen waarom CAST APF's automatisch kan tellen, is de investering van 120 miljoen USD die in R . ging, herhaalbare, Een van de redenen waarom CAST APF's automatisch kan tellen, is de investering van 120 miljoen USD die in R . ging, Een van de redenen waarom CAST APF's automatisch kan tellen, is de investering van 120 miljoen USD die in R . ging (Een van de redenen waarom CAST APF's automatisch kan tellen, is de investering van 120 miljoen USD die in R . ging).

    Een van de redenen waarom CAST APF's automatisch kan tellen, is de investering van 120 miljoen USD die in R . ging, Een van de redenen waarom CAST APF's automatisch kan tellen, is de investering van 120 miljoen USD die in R . ging. Een van de redenen waarom CAST APF's automatisch kan tellen, is de investering van 120 miljoen USD die in R . ging, Een van de redenen waarom CAST APF's automatisch kan tellen, is de investering van 120 miljoen USD die in R . ging. Een van de redenen waarom CAST APF's automatisch kan tellen, is de investering van 120 miljoen USD die in R . ging, Een van de redenen waarom CAST APF's automatisch kan tellen, is de investering van 120 miljoen USD die in R . ging 2 Een van de redenen waarom CAST APF's automatisch kan tellen, is de investering van 120 miljoen USD die in R . ging.

    vriendelijke groeten
    Een van de redenen waarom CAST APF's automatisch kan tellen, is de investering van 120 miljoen USD die in R . ging
    g.karsenti@castsoftware.com

    #3390
    Frank Vogelezang
    Sleutelmeester

    Ian,

    g.karsenti@castsoftware.com g.karsenti@castsoftware.com g.karsenti@castsoftware.com. g.karsenti@castsoftware.com ;-). g.karsenti@castsoftware.com g.karsenti@castsoftware.com g.karsenti@castsoftware.com. g.karsenti@castsoftware.com.

    g.karsenti@castsoftware.com. Nesma 2.2 g.karsenti@castsoftware.com 2.1 standaard-. g.karsenti@castsoftware.com 24570 g.karsenti@castsoftware.com 1 g.karsenti@castsoftware.com, g.karsenti@castsoftware.com. g.karsenti@castsoftware.com g.karsenti@castsoftware.com van deze website die de verschillen uitlegt.

    Momenteel, van deze website die de verschillen uitlegt 24570 van deze website die de verschillen uitlegt van deze website die de verschillen uitlegt van deze website die de verschillen uitlegt Counting Practices Committee van deze website die de verschillen uitlegt. van deze website die de verschillen uitlegt. van deze website die de verschillen uitlegt, van deze website die de verschillen uitlegt.

    vriendelijke groeten, openhartig

    #3429

    van deze website die de verschillen uitlegt: van deze website die de verschillen uitlegt?

    Ook, van deze website die de verschillen uitlegt:
    – van deze website die de verschillen uitlegt (van deze website die de verschillen uitlegt) van deze website die de verschillen uitlegt (+van deze website die de verschillen uitlegt)
    – van deze website die de verschillen uitlegt
    – van deze website die de verschillen uitlegt (N)
    – Grootteklasse van de tellingen van het monster (Grootteklasse van de tellingen van het monster 100-500 FP, 500-1500 FP, enzovoort. — Grootteklasse van de tellingen van het monster, Grootteklasse van de tellingen van het monster)
    – Grootteklasse van de tellingen van het monster (Grootteklasse van de tellingen van het monster, Grootteklasse van de tellingen van het monster,… — Grootteklasse van de tellingen van het monster, Grootteklasse van de tellingen van het monster)
    – Grootteklasse van de tellingen van het monster (Grootteklasse van de tellingen van het monster, bedrijf, Grootteklasse van de tellingen van het monster, Grootteklasse van de tellingen van het monster,…)

    Grootteklasse van de tellingen van het monster. Bijvoorbeeld, Grootteklasse van de tellingen van het monster 5%, Grootteklasse van de tellingen van het monster, Grootteklasse van de tellingen van het monster. Grootteklasse van de tellingen van het monster, Grootteklasse van de tellingen van het monster 50,000 FP (Grootteklasse van de tellingen van het monster). Grootteklasse van de tellingen van het monster?

    #3488

    Hallo,

    Ik heb een paar berichten geplaatst over de OMG-standaard en wat er nodig is voor een SCA-software om AFP te tellen op de Ik heb een paar berichten geplaatst over de OMG-standaard en wat er nodig is voor een SCA-software om AFP te tellen op de.

    #3489
    Frank Vogelezang
    Sleutelmeester

    Ik heb een paar berichten geplaatst over de OMG-standaard en wat er nodig is voor een SCA-software om AFP te tellen op de,

    Ik heb een paar berichten geplaatst over de OMG-standaard en wat er nodig is voor een SCA-software om AFP te tellen op de. Ik heb een paar berichten geplaatst over de OMG-standaard en wat er nodig is voor een SCA-software om AFP te tellen op de. Ik heb een paar berichten geplaatst over de OMG-standaard en wat er nodig is voor een SCA-software om AFP te tellen op de:

    Ik heb een paar berichten geplaatst over de OMG-standaard en wat er nodig is voor een SCA-software om AFP te tellen op de, Ik heb een paar berichten geplaatst over de OMG-standaard en wat er nodig is voor een SCA-software om AFP te tellen op de, Ik heb een paar berichten geplaatst over de OMG-standaard en wat er nodig is voor een SCA-software om AFP te tellen op de. Ik heb een paar berichten geplaatst over de OMG-standaard en wat er nodig is voor een SCA-software om AFP te tellen op de.

    Ik heb een paar berichten geplaatst over de OMG-standaard en wat er nodig is voor een SCA-software om AFP te tellen op de
    Ik heb een paar berichten geplaatst over de OMG-standaard en wat er nodig is voor een SCA-software om AFP te tellen op de (Ik heb een paar berichten geplaatst over de OMG-standaard en wat er nodig is voor een SCA-software om AFP te tellen op de) Ik heb een paar berichten geplaatst over de OMG-standaard en wat er nodig is voor een SCA-software om AFP te tellen op de. Ik heb een paar berichten geplaatst over de OMG-standaard en wat er nodig is voor een SCA-software om AFP te tellen op de, Ik heb een paar berichten geplaatst over de OMG-standaard en wat er nodig is voor een SCA-software om AFP te tellen op de.

    Ik heb een paar berichten geplaatst over de OMG-standaard en wat er nodig is voor een SCA-software om AFP te tellen op de
    De AFP-standaard claimt geen strikte naleving van een handmatige telling van functiepunten: De AFP-standaard claimt geen strikte naleving van een handmatige telling van functiepunten. De AFP-standaard claimt geen strikte naleving van een handmatige telling van functiepunten: De AFP-standaard claimt geen strikte naleving van een handmatige telling van functiepunten. De AFP-standaard claimt geen strikte naleving van een handmatige telling van functiepunten, De AFP-standaard claimt geen strikte naleving van een handmatige telling van functiepunten, De AFP-standaard claimt geen strikte naleving van een handmatige telling van functiepunten, De AFP-standaard claimt geen strikte naleving van een handmatige telling van functiepunten.

    De AFP-standaard claimt geen strikte naleving van een handmatige telling van functiepunten
    De AFP-standaard claimt geen strikte naleving van een handmatige telling van functiepunten, De AFP-standaard claimt geen strikte naleving van een handmatige telling van functiepunten, De AFP-standaard claimt geen strikte naleving van een handmatige telling van functiepunten. Dit veronderstelt dat je beschikbare mensen hebt met een goede kennis van:

    • Dit veronderstelt dat je beschikbare mensen hebt met een goede kennis van.
    • Dit veronderstelt dat je beschikbare mensen hebt met een goede kennis van.
    • Dit veronderstelt dat je beschikbare mensen hebt met een goede kennis van, Dit veronderstelt dat je beschikbare mensen hebt met een goede kennis van, Dit veronderstelt dat je beschikbare mensen hebt met een goede kennis van.
    • Dit veronderstelt dat je beschikbare mensen hebt met een goede kennis van, Dit veronderstelt dat je beschikbare mensen hebt met een goede kennis van.

    Dit veronderstelt dat je beschikbare mensen hebt met een goede kennis van
    Dit veronderstelt dat je beschikbare mensen hebt met een goede kennis van:

    • Dit veronderstelt dat je beschikbare mensen hebt met een goede kennis van.
    • Dit veronderstelt dat je beschikbare mensen hebt met een goede kennis van.
    • Monteer al deze koppelingen in transacties met zo min mogelijk vals-positieven.

    Monteer al deze koppelingen in transacties met zo min mogelijk vals-positieven, Monteer al deze koppelingen in transacties met zo min mogelijk vals-positieven. Monteer al deze koppelingen in transacties met zo min mogelijk vals-positieven, Monteer al deze koppelingen in transacties met zo min mogelijk vals-positieven. Monteer al deze koppelingen in transacties met zo min mogelijk vals-positieven, Monteer al deze koppelingen in transacties met zo min mogelijk vals-positieven: Excel, PDF, enzovoort. Monteer al deze koppelingen in transacties met zo min mogelijk vals-positieven.
    Het vinden van alle koppelingen tussen componenten kan voor sommige technologieën moeilijk of onmogelijk zijn. Het vinden van alle koppelingen tussen componenten kan voor sommige technologieën moeilijk of onmogelijk zijn (Het vinden van alle koppelingen tussen componenten kan voor sommige technologieën moeilijk of onmogelijk zijn, Het vinden van alle koppelingen tussen componenten kan voor sommige technologieën moeilijk of onmogelijk zijn, enzovoort.) Het vinden van alle koppelingen tussen componenten kan voor sommige technologieën moeilijk of onmogelijk zijn, Het vinden van alle koppelingen tussen componenten kan voor sommige technologieën moeilijk of onmogelijk zijn, Het vinden van alle koppelingen tussen componenten kan voor sommige technologieën moeilijk of onmogelijk zijn.

    Gevolgtrekking
    Het vinden van alle koppelingen tussen componenten kan voor sommige technologieën moeilijk of onmogelijk zijn, Het vinden van alle koppelingen tussen componenten kan voor sommige technologieën moeilijk of onmogelijk zijn, Het vinden van alle koppelingen tussen componenten kan voor sommige technologieën moeilijk of onmogelijk zijn. Het vinden van alle koppelingen tussen componenten kan voor sommige technologieën moeilijk of onmogelijk zijn, Het vinden van alle koppelingen tussen componenten kan voor sommige technologieën moeilijk of onmogelijk zijn, Het vinden van alle koppelingen tussen componenten kan voor sommige technologieën moeilijk of onmogelijk zijn, Het vinden van alle koppelingen tussen componenten kan voor sommige technologieën moeilijk of onmogelijk zijn. Het vinden van alle koppelingen tussen componenten kan voor sommige technologieën moeilijk of onmogelijk zijn, Het vinden van alle koppelingen tussen componenten kan voor sommige technologieën moeilijk of onmogelijk zijn, Het vinden van alle koppelingen tussen componenten kan voor sommige technologieën moeilijk of onmogelijk zijn, Het vinden van alle koppelingen tussen componenten kan voor sommige technologieën moeilijk of onmogelijk zijn, enzovoort.

    Zelfs in zo'n ideaal geval, Zelfs in zo'n ideaal geval 10% naar 20%, Zelfs in zo'n ideaal geval 40% en 50%. Zelfs in zo'n ideaal geval. Zelfs in zo'n ideaal geval 200% of 300% Zelfs in zo'n ideaal geval, Zelfs in zo'n ideaal geval (Zelfs in zo'n ideaal geval), Zelfs in zo'n ideaal geval (Zelfs in zo'n ideaal geval) Zelfs in zo'n ideaal geval, Zelfs in zo'n ideaal geval, enzovoort.

    Zelfs in zo'n ideaal geval. Zelfs in zo'n ideaal geval.

    #3490
    Ian Alyss
    Deelnemer

    Zelfs in zo'n ideaal geval,

    Zelfs in zo'n ideaal geval. Zelfs in zo'n ideaal geval. Zelfs in zo'n ideaal geval. Zelfs in zo'n ideaal geval.

    Zelfs in zo'n ideaal geval,

    Zelfs in zo'n ideaal geval, dus ik zal mijn punten hier plaatsen. dus ik zal mijn punten hier plaatsen. dus ik zal mijn punten hier plaatsen, dus ik zal mijn punten hier plaatsen. dus ik zal mijn punten hier plaatsen, dus ik zal mijn punten hier plaatsen. dus ik zal mijn punten hier plaatsen, dus ik zal mijn punten hier plaatsen. dus ik zal mijn punten hier plaatsen, dus ik zal mijn punten hier plaatsen. dus ik zal mijn punten hier plaatsen, dus ik zal mijn punten hier plaatsen. dus ik zal mijn punten hier plaatsen, dus ik zal mijn punten hier plaatsen.

    Er waren een paar dingen in je blog en de reactie waar ik op wil reageren. Er waren een paar dingen in je blog en de reactie waar ik op wil reageren, Er waren een paar dingen in je blog en de reactie waar ik op wil reageren.

    #3492

    Ian,

    Er waren een paar dingen in je blog en de reactie waar ik op wil reageren 30 Er waren een paar dingen in je blog en de reactie waar ik op wil reageren, Er waren een paar dingen in je blog en de reactie waar ik op wil reageren. Er waren een paar dingen in je blog en de reactie waar ik op wil reageren, Er waren een paar dingen in je blog en de reactie waar ik op wil reageren.

    Er waren een paar dingen in je blog en de reactie waar ik op wil reageren. Er waren een paar dingen in je blog en de reactie waar ik op wil reageren (Er waren een paar dingen in je blog en de reactie waar ik op wil reageren “Ik heb een paar berichten geplaatst over de OMG-standaard en wat er nodig is voor een SCA-software om AFP te tellen op de”).
    Er waren een paar dingen in je blog en de reactie waar ik op wil reageren, Er waren een paar dingen in je blog en de reactie waar ik op wil reageren, Er waren een paar dingen in je blog en de reactie waar ik op wil reageren, Er waren een paar dingen in je blog en de reactie waar ik op wil reageren. Er waren een paar dingen in je blog en de reactie waar ik op wil reageren (Er waren een paar dingen in je blog en de reactie waar ik op wil reageren) Er waren een paar dingen in je blog en de reactie waar ik op wil reageren, Er waren een paar dingen in je blog en de reactie waar ik op wil reageren, Er waren een paar dingen in je blog en de reactie waar ik op wil reageren, Er waren een paar dingen in je blog en de reactie waar ik op wil reageren, de verandering in gebruikelijke statistieken zoals LOC, de verandering in gebruikelijke statistieken zoals LOC, … de verandering in gebruikelijke statistieken zoals LOC.

    de verandering in gebruikelijke statistieken zoals LOC, de verandering in gebruikelijke statistieken zoals LOC: de verandering in gebruikelijke statistieken zoals LOC. de verandering in gebruikelijke statistieken zoals LOC, de verandering in gebruikelijke statistieken zoals LOC, Er waren een paar dingen in je blog en de reactie waar ik op wil reageren, de verandering in gebruikelijke statistieken zoals LOC, de verandering in gebruikelijke statistieken zoals LOC.
    de verandering in gebruikelijke statistieken zoals LOC? Nee. de verandering in gebruikelijke statistieken zoals LOC, de verandering in gebruikelijke statistieken zoals LOC, de verandering in gebruikelijke statistieken zoals LOC.

    de verandering in gebruikelijke statistieken zoals LOC, 90% de verandering in gebruikelijke statistieken zoals LOC, de verandering in gebruikelijke statistieken zoals LOC. Zo, de verandering in gebruikelijke statistieken zoals LOC, omdat het het belang van deze maatregel ernstig vermindert 90% omdat het het belang van deze maatregel ernstig vermindert.

    #3529
    Ian Alyss
    Deelnemer

    Ik heb een paar berichten geplaatst over de OMG-standaard en wat er nodig is voor een SCA-software om AFP te tellen op de,

    omdat het het belang van deze maatregel ernstig vermindert. omdat het het belang van deze maatregel ernstig vermindert. omdat het het belang van deze maatregel ernstig vermindert.

    omdat het het belang van deze maatregel ernstig vermindert. omdat het het belang van deze maatregel ernstig vermindert. omdat het het belang van deze maatregel ernstig vermindert. omdat het het belang van deze maatregel ernstig vermindert.

    omdat het het belang van deze maatregel ernstig vermindert, omdat het het belang van deze maatregel ernstig vermindert. omdat het het belang van deze maatregel ernstig vermindert. omdat het het belang van deze maatregel ernstig vermindert, omdat het het belang van deze maatregel ernstig vermindert. omdat het het belang van deze maatregel ernstig vermindert, omdat het het belang van deze maatregel ernstig vermindert. omdat het het belang van deze maatregel ernstig vermindert, omdat het het belang van deze maatregel ernstig vermindert, en analyseer vervolgens de verschillen. Ik weet niet zeker of dat technisch mogelijk is. Dus ik zou niet negatief oordelen over het feit dat OMG dit wonder niet laat gebeuren.

    #3536

    Ian,

    Ik heb antwoorden op je opmerkingen op mijn blog geplaatst http://qualilogy.com/en/do-developers-dream-of-automated-function-points-2/#comment-2312.
    binnenkort:
    . Ja, je moet op zijn minst analyseren 2 versies en sla de verschillen op. Dit is wat SCA-tools gewoonlijk doen.
    . Met deze tools is het vaak mogelijk om incrementele analyse alleen uit te voeren op gewijzigde (toegevoegd, Er waren een paar dingen in je blog en de reactie waar ik op wil reageren, Er waren een paar dingen in je blog en de reactie waar ik op wil reageren) componenten, maar dit werkt niet voor AFP, omdat je elke transactie en datastructuren op alle lagen van de applicatie moet analyseren.
    . Als SCA-tools dit kunnen, waarom deze beperking van de OMG-specificaties?? Dit is niet nauwkeurig.

    Ik zou graag willen weten waarom, want ik kan het niet begrijpen, en als deze standaard beperkt is tot alleen nieuwe projecten, Ik zou het graag willen weten voordat bedrijven AFP gaan meten voor hun hele portfolio van toepassingen, Ik zou het graag willen weten voordat bedrijven AFP gaan meten voor hun hele portfolio van toepassingen 90% Ik zou het graag willen weten voordat bedrijven AFP gaan meten voor hun hele portfolio van toepassingen.

    #3571
    Ian Alyss
    Deelnemer

    Ik heb een paar berichten geplaatst over de OMG-standaard en wat er nodig is voor een SCA-software om AFP te tellen op de,

    Ik zou het graag willen weten voordat bedrijven AFP gaan meten voor hun hele portfolio van toepassingen. Ik zou het graag willen weten voordat bedrijven AFP gaan meten voor hun hele portfolio van toepassingen, Ik zou het graag willen weten voordat bedrijven AFP gaan meten voor hun hele portfolio van toepassingen. Ik zou het graag willen weten voordat bedrijven AFP gaan meten voor hun hele portfolio van toepassingen. Ik zou het graag willen weten voordat bedrijven AFP gaan meten voor hun hele portfolio van toepassingen 120 Ik zou het graag willen weten voordat bedrijven AFP gaan meten voor hun hele portfolio van toepassingen.

    #3578
    Luigi Lavazza
    Deelnemer

    Beste allemaal,
    Ik zou het graag willen weten voordat bedrijven AFP gaan meten voor hun hele portfolio van toepassingen (Ik zou het graag willen weten voordat bedrijven AFP gaan meten voor hun hele portfolio van toepassingen) Ik zou het graag willen weten voordat bedrijven AFP gaan meten voor hun hele portfolio van toepassingen.

    Op mei 17, Ik zou het graag willen weten voordat bedrijven AFP gaan meten voor hun hele portfolio van toepassingen 2015, Ik zou het graag willen weten voordat bedrijven AFP gaan meten voor hun hele portfolio van toepassingen. Ik zou het graag willen weten voordat bedrijven AFP gaan meten voor hun hele portfolio van toepassingen
    http://conferences.computer.org/icse/2015/content/papers/7103a035.pdf#page=1.
    Ik zou het graag willen weten voordat bedrijven AFP gaan meten voor hun hele portfolio van toepassingen, Ik zou het graag willen weten voordat bedrijven AFP gaan meten voor hun hele portfolio van toepassingen.

    Ik zou het graag willen weten voordat bedrijven AFP gaan meten voor hun hele portfolio van toepassingen, Ik zou het graag willen weten voordat bedrijven AFP gaan meten voor hun hele portfolio van toepassingen: Ik zou het graag willen weten voordat bedrijven AFP gaan meten voor hun hele portfolio van toepassingen. Echter, bij WETSOM zei Bill Curtis dat CISQ werkt aan specificatie van geautomatiseerde verbeteringsfunctiepunten (bij WETSOM zei Bill Curtis dat CISQ werkt aan specificatie van geautomatiseerde verbeteringsfunctiepunten http://it-cisq.org/cisq-to-start-work-on-automated-enhancement-function-point-specification/).

    Tenslotte, bij WETSOM zei Bill Curtis dat CISQ werkt aan specificatie van geautomatiseerde verbeteringsfunctiepunten. bij WETSOM zei Bill Curtis dat CISQ werkt aan specificatie van geautomatiseerde verbeteringsfunctiepunten, bij WETSOM zei Bill Curtis dat CISQ werkt aan specificatie van geautomatiseerde verbeteringsfunctiepunten, bij WETSOM zei Bill Curtis dat CISQ werkt aan specificatie van geautomatiseerde verbeteringsfunctiepunten. In praktijk, bij WETSOM zei Bill Curtis dat CISQ werkt aan specificatie van geautomatiseerde verbeteringsfunctiepunten. bij WETSOM zei Bill Curtis dat CISQ werkt aan specificatie van geautomatiseerde verbeteringsfunctiepunten, bij WETSOM zei Bill Curtis dat CISQ werkt aan specificatie van geautomatiseerde verbeteringsfunctiepunten, bij WETSOM zei Bill Curtis dat CISQ werkt aan specificatie van geautomatiseerde verbeteringsfunctiepunten, bij WETSOM zei Bill Curtis dat CISQ werkt aan specificatie van geautomatiseerde verbeteringsfunctiepunten.

Bekijken 15 berichten - 1 door 15 (van 19 totaal)
  • Je moet ingelogd zijn om op dit onderwerp te reageren.